Forum Forum BMW Strona Główna Forum BMW

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[E36] 316i@m43 problem z pracą silnika

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum BMW Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TIETZ




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PROOSHKOOW

PostWysłany: Czwartek 23-02-2006, 23:30    Temat postu:

witam to moj pierwszy post na tym forum i mysle ze TU dostane fachowa porade Very Happy
a wiec mam maly problem jest bardzo podobny do tego co jest opisany ale mam silnik M43 1,6 samochod zimny nie chce jechac w zakresie obrotow 2500/3000 rpm. im wiecej daje gazu( gazu w pedale nie LPG) to ma mniej sily zeby jechac. nie uzywam zadnego LPG tankowalem na roznych stacjach, silnik mam zalany Texaco pol syntetyk. co to moze byc?? przyznam sie ze nie wymienialem swiec i nawet nie wiem w jakim one sa stane musze to znbadac. ale czy to moze miec wplyw?? samochod byl badany kompem i jest 0 bledow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fleex




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Piątek 24-02-2006, 22:39    Temat postu:

sprawdź świece przewody i cewke kiedys miałem dokładnie tak samo w alfie i to cewka była

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TIETZ




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PROOSHKOOW

PostWysłany: Piątek 24-02-2006, 23:56    Temat postu:

okej dziekowac niebawem sprawdze, narazie zimno i na takie zabawy pod chmurka to sie nie pisze Sad . jak sprawdzic kable i cewki?? cewki chyba mam w takim pudelku kolo silnika??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁukaszE30




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sobota 25-02-2006, 9:35    Temat postu:

Sprawdz czy cewka nie ma pęknieć na obudowie, to samo z kablami.
Kable możesz poruszać na pracującym silniku, kable wewnątrz moga byc ukruszone.
Cały układ zapłonowy to dość łatwo sprawdzić omomierzem. Jak chcesz moge zeskanowac z ksiązki jak to zrobić i wkleje.
Ale gdyby było cos z ukł. zapłonowym to silnik na wolnych obrotach równiez zle by chodził. Jak na wolnych obrotach chodzi równo, to wydaje mi sie ze to co innego.
Może byc to również pompa paliwa.
Sprawdz tez filtr powietrza czy czasami nie jest kompletnie zapchany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur C.




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie - Cybinka

PostWysłany: Sobota 25-02-2006, 11:30    Temat postu:

Moim zdaniem to objaw braku paliwa także jeśli nie masz wymienionego filtra paliwa to wymien go w pierwszej kolejności a potem sprawdź pompę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum BMW Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin