Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TIETZ
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PROOSHKOOW
|
Wysłany: Czwartek 23-02-2006, 23:30 Temat postu: |
|
|
witam to moj pierwszy post na tym forum i mysle ze TU dostane fachowa porade
a wiec mam maly problem jest bardzo podobny do tego co jest opisany ale mam silnik M43 1,6 samochod zimny nie chce jechac w zakresie obrotow 2500/3000 rpm. im wiecej daje gazu( gazu w pedale nie LPG) to ma mniej sily zeby jechac. nie uzywam zadnego LPG tankowalem na roznych stacjach, silnik mam zalany Texaco pol syntetyk. co to moze byc?? przyznam sie ze nie wymienialem swiec i nawet nie wiem w jakim one sa stane musze to znbadac. ale czy to moze miec wplyw?? samochod byl badany kompem i jest 0 bledow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
fleex
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Piątek 24-02-2006, 22:39 Temat postu: |
|
|
sprawdź świece przewody i cewke kiedys miałem dokładnie tak samo w alfie i to cewka była
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TIETZ
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PROOSHKOOW
|
Wysłany: Piątek 24-02-2006, 23:56 Temat postu: |
|
|
okej dziekowac niebawem sprawdze, narazie zimno i na takie zabawy pod chmurka to sie nie pisze . jak sprawdzic kable i cewki?? cewki chyba mam w takim pudelku kolo silnika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ŁukaszE30
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Sobota 25-02-2006, 9:35 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy cewka nie ma pęknieć na obudowie, to samo z kablami.
Kable możesz poruszać na pracującym silniku, kable wewnątrz moga byc ukruszone.
Cały układ zapłonowy to dość łatwo sprawdzić omomierzem. Jak chcesz moge zeskanowac z ksiązki jak to zrobić i wkleje.
Ale gdyby było cos z ukł. zapłonowym to silnik na wolnych obrotach równiez zle by chodził. Jak na wolnych obrotach chodzi równo, to wydaje mi sie ze to co innego.
Może byc to również pompa paliwa.
Sprawdz tez filtr powietrza czy czasami nie jest kompletnie zapchany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur C.
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie - Cybinka
|
Wysłany: Sobota 25-02-2006, 11:30 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to objaw braku paliwa także jeśli nie masz wymienionego filtra paliwa to wymien go w pierwszej kolejności a potem sprawdź pompę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|