Forum Forum BMW Strona Główna Forum BMW

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[e 36] Bicie przy hamowaniu, co jest nie tak?

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum BMW Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mac




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Łomianki

PostWysłany: Sobota 25-02-2006, 16:53    Temat postu: [e 36] Bicie przy hamowaniu, co jest nie tak?

Witam.
Mam taki problem, ostnie tarcze(BREMBO)zwichrowałem po około 3 000km, nie szalałem z hamowaniem, nie latałem nad kałużami, jeździłem normalnie.
Kolega Kiokio z bmw-klub załatwił mi też nowe tarcze, ATE i po już około 5000 km czuje przy hamowaniu bicie na kierownicy Idea .
Czy ja nie umiem jeździć Question .
Dodam że nie mam przewodu chłodzącego tarcze na jednej stronie.
Ma to coś aż tak wspólnego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buła




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Sobota 25-02-2006, 17:12    Temat postu:

Co do bicia to wskazuje na skrzywienie tarczy ale żeby prawie nowe??? Co do przewodu chłodzącego to je nie mam obydwóch i jeżdze tak od października i nic się nie dzieje.Fakt że na lato chce już kupić te plastiki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mac




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Łomianki

PostWysłany: Sobota 25-02-2006, 17:17    Temat postu:

Całe zawieszenie mam ok, żadnych luzów, maglownica też ok.
Nie mam pojęcia co może być przyczyną, dodam że nie zawsze jest bicie, czasami jest dobrze, na ogół z tego co zauważyłęm to czuć to przy niskich prędkościach podczas hamowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
labrador




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sobota 25-02-2006, 17:34    Temat postu:

Może sprawdź całe zawieszenie ,powodem mogą być wybite końcówki drążków kierowniczych.Ewentualnie nierówno dociskają klocki hamulcowe ja bym to sprawdził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boggy e36




Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin-Police

PostWysłany: Sobota 25-02-2006, 18:29    Temat postu:

Sprawdz czy zaciski sa dobrze przykręcone i zobacz też tuleje stabilizatora środkowe te koło przekładni kier.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buulee




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: STARACHOWICE

PostWysłany: Sobota 25-02-2006, 20:30    Temat postu:

Przyczyna czesto nie tkwi w tarczach tylko w piastach - ktore w e36 niestety sa razem z lozyskami Sad - jezeli piasta jest choc troche skorodowana albo nie byla idealnie odczyszczona przed montazem nowej tarczy to problem bicia przy hamowaniu bedzie sie ciagle powtarzał - i to nawet jak załozymy tarcze najlepszego producenta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowal




Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Niedziela 26-02-2006, 18:09    Temat postu:

buulee: z tą korozją piast to masz rację, bo mało kto zwraca na to uwagę, ale dlaczego to bicie pojawiło się dopiero po kilku tysiącach, a na początku było ok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buulee




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: STARACHOWICE

PostWysłany: Niedziela 26-02-2006, 21:06    Temat postu:

Trudno powiedziec dlaczego - ale moze dlatego ze z poczatku małe bicie wprawia tarcze w wibracje ktore z czasem poteguja sie i powaduja juz wtedy odczywalne wykrzywienie tarcz.
Powiem tylko tyle - piasta jest bardzo waznym elementem -sam pracuje w sklepie z czesciami i od pewnego czasu zaczal mnie nekac klient ktory skarzył sie na tarcze do escorta (byly to wentylowane tarcze - krzywiły sie po ok 1000km) - reklamował je kilka razy a co dziwne sprzedaje ich duzo i nigdy z nimi nie było problemu (firma Lucas) - dopiero po ktoryms razie za namowa mechanika zdecydował sie wymienic piasty i od tego czasu problem krzywiacych tarcz znikl...
Nie mowie ze moze byc tak w tym przypadku ale trzeba zwrocic na to uwage.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mac




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Łomianki

PostWysłany: Poniedziałek 27-02-2006, 16:19    Temat postu:

Dzięki wszytkiem za informacje, jadę do mechanika na zmiane wiska więc przejży dokładnie piasty, może to jest przyczyną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum BMW Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin